09 July, 2010
9:07:00 PM
admin kg chap
No comments
Kami warga PKG KG CHAP merakamkan ribuan ucapan tahniah dan terima kasih kepada semua guru ICT yang telah bertungkus lumus menjawab soalan yang diberikan dalam pemantauan SPPICTS secara online.Walaupun pada peringkat awal sistem SPPICT ini menhadapai sedikit kegagalan kefungsiaan dan ada yang menelefon ke PKG memberitahu maklumat tidak dapat disimpan walaupun telah diisi tetapi guru-guru ICT tetap bersabar. Saya ucapkan SYABAS DAN TAHNIAH.. serta TERIMA KASIH.
Related Posts:
MESYUARAT PENGURUSAN PKG DENGAN GURU BESTARI DAN KURSUS FOTOGRAFI/EDITING GAMBARMesyuarat ini telah berlangsung di PKG Badak pada 1 mac 2011 jam 8.30-10.30 pagi . Pada jam 11.00 pagi bermulanya kursus fotografi/editing gambar sehingga 2 mac 2011. GPB telah menunjukkan minat dalam kursus fotogr… Read More
MESYUARAT PENGURUSAN PKG DENGAN GPM DAN KURUS EDUWEB TV/EDITING VIDEOTelah dilaksanakan pada 23-24 februari 2011. Semua GPM daerah Bachok telah bermesyuarat dan berkursus di PKG Badak. Program ini dijalankan oleh ketiga-tiga PKG di daerah Bachok. Program ini telah berlangsung dengan jayanya da… Read More
MESYUARAT PENGURUSAN PENGETUA DAN GURU BESARMesyuarat ini telah dilaksanakan pada 9 februari 2011. Pihak PKG mengucapkan jutaan terima kasih kepada yang telah hadir iaitu Timbalan Pegawai Daerah Bachok En. Mohamad Faizol bin Yusoff, dari BTPN Pn. Hajah Masydiah binti J… Read More
TAKLIMAT TASK FORCE@ROADSHOW MBMMBI 2016 PERINGKAT PPD BACHOK Telah dilaksanakan pada 21 Mac 2016. Semua Guru Panatia BM dan BI bagi sekolah rendah manakala bagi sekolah menengah Ketua Bidang bertempat di PPD BACHOK. Program ini dijalankan oleh ketiga-tiga PKG di daerah Bachok. Progra… Read More
MESYUARAT GURU PENYELARAS BESTARI/GURU PENYELARAS ICT 2016Mesyuarat ini telah berlangsung di Bilik Seminar, PKG KG CHAP pada 22 Mac 2016 ( SELASA) jam 2.15 petang. Sehubungan dengan itu, semua Guru Penyelaras Bestari/ICT kelompok PKG KG CHAP seramai 17 bauh sekolah dijemput untuk me… Read More
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment