13 January, 2010
7:51:00 PM
admin kg chap
Aktiviti
No comments
Hari ini semasa saya dan En.Kamsani ke sekolah SK Gunong dan SMK Sri Gunong Cik Nursaliza(FT17) dan En.Che Ghani(N17) sibuk bergotong royong untuk mengemas buku dan CD. Ini memandangkan hari ini telah ditetapkan sebagai hari membersih kawasan PKG.Walaupun dalam serba kekurangan perabut dan kelengkapan kami cuba sedaya upaya untuk memenuhi "expectation" pelanggan kami. Masih banyak perlu dibuat. Minggu depan kita susun alih rak dan susun buku...InsyaAllah..
Related Posts:
27-1-10: KERJA-KERJA MEMASANG SKIRTING Hasil pemuafakatan kami akhirnya kami berjaya mendapatkan skirting sebagai persediaan untuk menyambut ketibaan para Pengetua dan Guru Besar juga para pelanggan PKG Kg Chap. Kerja-kerja membeli dan memilih kain dilakukan oleh… Read More
25-1-2010: PROGRAM PEMUAFAKATAN BTPN KELANTAN DAN PEJABAT PELAJARAN DAERAH BACHOKBertempat di Kamar Musyawarah Pejabat Pelajaran Daerah Bachok telah berlangsung PROGRAM PEMUAFAKATAN diantara BTPN Kelantan dan PPD Bachok. Program ini adalah program "turun padang" BTPN Kelantan ke PPD-PPD seluruh Kelantan u… Read More
28-1-2010: Kunjungan Kerja SMU(A)Darul Ulum Kolam dan Lawatan En Roslan(BTPNKEL) dan Bengkel Bina Skrip PSS yang CemerlangTarikh ini adalah tarikh yang agak sibuk bagi PKG KG CHAP. Apa tidaknya bermula jam 830 pagi lagi PKG telah menerima kunjugan dari Guru Kurikulum dan guru PSS SMU(A) Darul Ulum Kolam Bachok. Sekolah ini merupaka s… Read More
3-FEB 2010:PREVIEW VIDEO KOPERAT PSS SMK PUTERI SAADONG.Minggu ini kami sibuk melakukan kerja-kerja persediaan bagi menghadapi 3 Mesyuarat pada minggu hadapan. Bermula pada hari Ahad(7hb Feb 2010- Mesyuarat pengurusan PKG yang melibatkan semua guru besar dan P… Read More
4hb Feb 2010:Lawatan Kerja Fasilitator SMK SRI GUNONG dan SK GUNONG.Seramai 2 orang Fasilitator ICT dari sekolah SMK SRI GUNONG dan SK GUNONG telah hadir ke PKG untuk mendapatkan khidmat nasihat dan bantuan tentang memformat PC dan notebook di sekolah masing dengan menggunakan cara yang mudah… Read More
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment